automobili
Foto: Shutterstock/Foto: Shutterstock

U suprotnom, to bi moglo da se završi jako loše za nemačku automobilsku industriju, kaže on.

– Postoji pretnja od kraha jedne od naših ključnih industrija – kaže Kristijan Lindner.

Sledeće godine evropski proizvođači automobila imaće stroža pravila o emisijama CO2 i ozbiljne finansijske kazne ako ih ne ispunjavaju.

Propise potpisuje Evropska komisija i odnose se na smanjenje emisije ugljen-dioksida iz novih automobila koji se prodaju u regiji sa 116 grama na 93,6 grama.

Ali, čini se da se ne slažu svi da su propisi dobra stvar.

Nemački ministar finansija Kristijan Lindner upozorava da će povećani zahtevi dovesti do velikih novčanih kazni za nekoliko nemačkih proizvođača automobila.

Prema njegovim rečima, oseća ogromnu zabrinutost zbog situacije i sada zahteva da se pooštravanje pravila u potpunosti zaustavi, piše nemački FAZ.

Jedna od kompanija koja će teško uspeti u postizanju ekoloških ciljeva koje je Evropska unija postavila za 2025. je Folksvagen.

Kako bi nemački proizvođač automobila ispunio nove zahteve Evropske unije do 2025. godine, Folksvagen mora da poveća udeo električnih automobila sa sadašnjih 9,7 posto na 24,7 posto, što je više nego dvostruko.

BONUS VIDEO

PROČITAJTE KLIKOM OVDE NAJVAŽNIJE AKTUELNE VESTI

Tagovi

Komentari (0)

Loading